Tuesday, June 7, 2016

人仔成長~3歲半

其實人仔過咗3歲半一段時間,成日想記低佢㗎成長但懶懶閑,又唔記得。再唔寫就四歲㗎啦!


二號出世之後反而瞓得好咗!唔洗再講故事講到瞓著,會自己晌床合埋眼瞓。每日都午睡,呢樣對我好重要,因為我都要午睡!每日我快快食完午餐就餵二號,佢就自己食埋,跟住玩一陣再去個廁所就入房瞓。好多時我都差唔多餵完。咁我哋三個就齊齊瞓!係每日最開心㗎時候呀!哈哈!
有時瞓醒唔見我會喊,但有時又會乖乖自己行出嚟玩。

活動能力
跑跑跳跳冇問題,呢幾個月開始識單腳跳。跳舞音樂感好好。

小肌肉
識扣鈕,兩歲幾就開始玩細粒 Lego,屋企得啲濕濕碎碎㗎細 Lego, 都可以自己玩成朝,會自己砌車仔。三歲倒開始鐘意揸筆畫嘢,雖然之前少揸筆,但手仔都夠力,可能係玩車仔玩 Lego 玩得多。

自理
以前去廁所一定要揾媽媽,依家有時要湊二號,所以佢要自己去廁所!開大的話要等我攪掂二號至可以幫佢抺!

社交
呢排做咗親善大使,主動同人打招呼,講多謝唔該。好快識倒小朋友,會主動同人玩。

語言能力
講嘢似大人,好老積。ABC 㗎佢暫時仲係流利廣東話。自己玩嗰時會自言自語,講啲好似英文但又聽唔明㗎嘢!耐唔中又會有一、兩個字係聽得明嘅,例如 let's go, come on, car, go, monster.... 同講英文㗎人會自動轉台,用佢有限㗎英文同人講溝通。佢又唔會因語言唔同而唔同人溝通,呢樣叻過我好多!


去公園玩大膽咗,以前唔敢玩有蓋㗎滑梯,依家敢啦!有段時間返學唱遊時唔會做動作,只會企晌我身邊。二號啱啱出世後一個月再返返學佢直情連 free play 時間都要痴住我。但最近又好投入,跟住老師又唱又跳,好感動!
隨咗鐘意玩車之外,佢亦好鐘意扮拉大提琴。開 piano guys 音樂比佢,佢會擺住兩條 pool noodle 扮拉大提琴。

濕疹
令我好頭痛,成日 R 損晒。有啲地方損完好返又再損,半夜又會痕醒,R 到損晒流晒血,好陰功。

學術
數倒0-10樣物件,認A-Z大楷,開始認吓中文字,最叻認個“車”字。

7 comments:

  1. 做咗哥哥後,感覺人仔好似大個仔咗好多呢!

    哈哈,人仔真係好鍾意車呀,中英文都已經學識哂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢學同車有關㗎嘢好快,其他嘢就慢。

      Delete
  2. Replies
    1. 係好忙呀,依家冇時間整包了! :(

      Delete
  3. 濕疹呢家嘢真係令人好頭痛,嗰時妹豬妹啲濕疹搞到我頭都大⼀⼁⼀⼁乛⼀⼀⼁⼀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好煩!特別係半夜聽到佢啲 R 痕聲嗰時。。。

      Delete
  4. 濕疹
    令我好頭痛,成日 R 損晒。有啲地方損完好返又再損,半夜又會痕醒,R 到損晒流晒血,好陰功。
    ==>我好明白呀。。小檬都有架。。好在睇返好咋!!等我搵日講吓先

    ReplyDelete