Thursday, June 16, 2016

2 號 4 個月啦!

好快又一個月。今個月成功轉返埋身餵,慳好多功夫呀!出街唔洗帶奶樽奶粉,幾時要食揾個地方坐低披條巾就得,好方便啊!今日仲成功晌孭帶入面餵,行緊都冇人知我餵緊奶,哈哈!

日間食 5 餐,半夜食1餐,耐唔中會醒2次。唔知係咪轉咗埋身餵,餐餐食㗎份量唔同,所時食得冇咁定時。

一日2-3 nap, 下午嗰轉通常瞓長啲。可能因為我都瞓咗,佢醒我冇理佢佢又瞓返,哈哈!

Tummy time 可以好耐,頭舉得好高又會周圍望。成日想反身。琴日比佢扒晌度,我走咗去煮飯,煮煮吓聽倒佢叫,走去睇佢時佢反咗瞓咗晌度!錯過咗睇唔倒佢反添!

手仔攞嘢叻咗,可以攞住啲嘢放入口。

同佢玩會哈哈笑,但下一次做同一個動作佢又唔會笑㗎喎,要玩另一樣嘢佢至會笑。

佢係細碼 B, 身高體重係 10-25 %, 頭圍係5-10%, 細頭似我呀!

1 comment:

  1. 我同你相反呀, 細細頭仔大碼, 似我, hahahaha

    ReplyDelete