Thursday, February 18, 2016

二號嚟啦!

二號同哥哥一樣,都晌婆婆落機之後嗰日提早出嚟!今次係早咗七日。星期六朝早覺得有啲陣痛,仲有少少見紅。由於大肚後期一路都有啲唔規律㗎陣痛,所以都冇理到,照出咗街買嘢。下午陣痛慢慢強烈,又開始密咗,心知二號都應該就快出嚟。到四點倒已經係十分鐘一次,打去醫院個護士叫我等到五分鐘一次至再打去。當時己經有啲頂唔順啲痛,心諗點可以捱到五分鐘一次至去醫院。過咗一陣陣痛密咗,唔理咁多即去醫院。

去到醫院,陣痛已經係五分鐘一次,醫生檢查時話已經開到九度,唔怪之得咁痛啦!早知就早啲入去打無痛,唔洗咁辛苦啦!個醫生仲話我應該打唔切無痛!我嗰刻好驚,冇無痛點頂呀!好在都打得切,因為打咗之後仲等咗三個鐘至生得。

今次生嗰時真係完全無痛!上次個護士臨尾停咗藥攪到我生人仔時好辛苦。今次係完全冇痛㗎感覺,啲醫生護士又好温柔,唔似上次打扙咁!個醫生手勢亦好好,傷口過幾日就唔痛啦!

今次生完復完得唔錯,傷口冇咁痛,又好快去倒廁所。不過第一次落床去廁所時成個暈低!要老公同三個護士抬我上床。我咁大個人都係第一次咁暈法,直情斷咗片!

餵人奶尚算順利,唔洗加奶粉但餵到好痛。。。希望慢慢會好啦!

晌醫院住咗三日兩夜,走嗰時唔知點解有啲感觸,可能係因為今次會係最後一次啦入院生仔啦。

11 comments: