Saturday, April 21, 2018

3日2夜 Legoland 之旅 -- day 3

第二朝起身我執嘢時啲仔就睇電視。細路嗰邊同大房分間,所以嘈唔到婆婆。跟住我帶兩個仔先去食早餐。人仔見到大堂㗎 Lego 又要砌,跟住排隊食早餐時突然又話去廁所。去完廁所再去排隊時二號開始扭計!我諗佢係好肚餓,因為由晌房時已經話要"食餐"。。。平時扭兩扭就冇嘢,今次就扭得勁囉!仲要瞓埋地!我叫人仔快啲是但攞啲嘢食,好在有個 kids section! 人仔有少不知所措,不過都出咗去攞。仲攞咗好多我平時唔會比佢哋食㗎七彩 cereal!一拖二遇著有人勁扭計真係頭痛!好在開始食嘢就冇嘢,只係出去攞嘢食煩啲啫。
食到七七八八婆婆就嚟。我返房執埋啲嘢,婆婆晌房睇住二號,人仔就幫我搬嘢上車,(呢個時候有啲掛住 c6, 因為見親搬行李嘅都係男人!)咁就去玩啦!
我哋先去水族館。二號對魚好似有啲興趣喎!人仔就只係對 Lego 有興趣!哈哈!
行咗個圈就入 Legoland. 今日人仔終於都玩揸車啦!仲一連玩咗九次!之後砌吓 Lego, 玩吓消防車,再過 castle 嗰邊玩吓,玩到關門至走!
人人都話 Legoland 好細一日玩完,我哋玩咗兩日都覺得唔夠啊!仲有 water park 未玩呢!
之後去 outlet 嗰邊食個簡單晚餐就揸車返屋企啦!晌車度個個瞓晒,我就晌寧靜㗎環境諗吓嘢,回味吓以前成日揸呢段公路㗎日子!

No comments:

Post a Comment