Thursday, May 18, 2017

二號十五個月大

瞓覺差唔多,有時半夜會醒吓,清晨醒就餵佢食吓奶。夜晚多數食奶瞓,日間坐車瞓,唔係唔會瞓。啲壞習慣唔知幾時改倒?

食嘢都係時多時少,口味會轉,例如之前好鍾意香蕉,但呢兩日一啖都唔食。開始比飯佢食,再加個 BB 餸。依然唔鍾意食粉麵。鍾意食白飯,有時只食飯唔食餸,但食多兩啖又肯食餸。開始想食大人嘢,比得嘅都會比吓。會用羹食不過唔係時時肯用。

行得好好,草地石地都行倒,當然仲會跌吓。之前驚沙,前兩日去公園有沙,佢又唔驚喎,仲玩得好開心!

手勢做倒 all done、無、奶、多啲。成日整佢豬咀,依家會自己整自己豬咀,攪笑係有次同佢睇書,一頁係隻豬,我同佢講豬,佢就做個豬咀動作。講開睇書,佢會攞本書比我然後坐晌我腳上想我讀比佢聽。不過每頁我講一兩個字佢就 turn page。

跟倒簡單指令,有次叫佢飲完奶放個杯入廚房,佢又跟住做喎。當然唔係次次聽得明,跟住做。

鍾意掟嘢,不過比以前好咗少少。掟咗嘢叫佢執返有時都會做。

由兩個月大開始同哥哥一齊返學,依家可以一齊玩。circle time 坐倒一陣,之後就攪攪震。佢處於鍾意摸嘢探索階段,當然唔會坐定定聽故事啦!好在佢好少大吵大鬧,唔會嘈倒人。

依家㗎佢真係好得意,雖然有時喊到我好煩,又要人抱,不過大部分時間都 ok, 肯自己玩。同佢玩又笑得好開心,我日日攬住佢(雖然佢好少定一定比我攬),唔想佢大得咁快!

2 comments:

  1. 唔知點解睇住個細,就更加唔捨得佢大,一有得攬就不停攬住佢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係知道佢好快變到好似個大咁唔係時時比我攬同埋會駁嘴! 😆

      Delete