Tuesday, December 27, 2016

三日兩夜 Palm Springs 遊 -- day 2

第二日朝早襯啲仔未起身就浸吓浴嘆吓。放假唔洗做家務又乘機嘆吓!
朝早攪掂就去坐纜車上山啦!見到個山又高又斜,其實我好啲驚,但人仔就好興奮!


上到山著好衫就出去玩雪啦!其實嗰日唔係好凍,好舒服。晌纜車站要行一條大斜路落山至有雪玩,好在地唔 icy,好安全。不過婆婆都係同二號留晌室內。

雪唔多,不過都玩倒。我哋都係掟吓雪球,砌吓雪人咁。

玩到十二點幾就行返上纜車站食午餐。食完又玩多轉。今次見有個叔叔同個仔玩掟雪球,人仔又加入玩埋一份!佢係好鍾意同其他人一齊玩,去咩地方都好識倒朋友仔一齊玩!

玩到三點就返去車站啦!我去餵二號,人仔就同婆婆飲熱朱古力。之後就坐返纜車落山。我又驚過。。。
坐落山,上車後兩個好快瞓咗。我就同婆婆遊車河,睇吓 Palm Springs 呢個小鎮。
佢哋醒就去食晚飯,之後返酒店。我見有人 gym, 又走去玩吓,好好享用吓酒店㗎設施!

之後同人仔沖涼瞓覺,咁又一日啦!

2 comments: