Sunday, December 16, 2012

兩星期後

人仔兩個幾星期大喇!

我一向作息定時,大肚後期更管住"有得瞓就好瞓"架精神,一早醒咗又再瞓,有時下午又小睡片刻,諗住生咗之後最辛苦就會係冇覺好瞓。點知第一個星期,我覺最辛苦係痛。傷口痛覺到行又痛,坐又痛,瞓底時轉身又痛,加上我嘗試埋身餵人奶,人仔食得唔好攪到我好痛。而且個人容易累。以前見倒碗就去即刻洗,地污漕就去抹,但係嗰時真係有心冇力

初時我地盡量比人奶佢食,但佢食唔好,唔夠飽,仲覺到dehydration,我地加formula又唔知加幾多,每次餵好耐但佢好快又扭要食。依家好好多。佢每餐大約食四、五安士。我每隔幾個鐘pump一次奶之後用bottle餵,唔夠至再加formula。佢食完,同佢掃完風,換完片之後多數都會乖乖瞓,雖然都至少攪個幾兩個鐘,但比之前好。不過每曰都至少有二、三次佢唔肯瞓,攪到差不多夠鐘食第二餐,真係激死⋯有時我諗係掃風掃得唔好,佢唔舒服。希望咁架情況會好轉喇!

No comments:

Post a Comment